Knihovna Břetislava Kafky hledá kolegu na pozici "koordinátor/ka akcí a PR manažer/ka

Knihovna Břetislava Kafky Červený Kostelec vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici koordinátor/ka akcí a PR manažer/ka.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (VŠ vzdělání, pedagogická praxe či zkušenosti s prací v knihovně, galerii, muzeu výhodou);
  • dobré komunikační a organizační schopnosti;
  • kreativitu, systematičnost a důslednost;
  • příjemné a vstřícné vystupování;
  • časovou flexibilitu;
  • zájem o literaturu a kulturní dění;
  • výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem;
  • schopnost moderování akcí;
  • schopnost samostatné i týmové práce;
  • morální bezúhonnost, odolnost vůči stresu, dobrou zdravotní způsobilost;
  • vyšší počítačovou gramotnost;
  • zkušenost s programem Canva a s prací s AI výhodou;
  • zkušenost s organizováním akcí výhodou;
  • znalost cizího jazyka výhodou;
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou.

Nabízíme: 

  • zajímavou a různorodou práci;
  • dlouhodobou pracovní perspektivu;
  • benefity (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, služební telefon);
  • podporu dalšího odborného vzdělávání;
  • pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení;
  • plný pracovní úvazek (i možnost zkráceného pracovního úvazku);
  • pružnou pracovní dobu.

Náplň práce: 

  • organizování akcí pro veřejnost (přednášek, besed, autorských čtení, koncertů, vernisáží a výstav aj.);
  • správa sociálních sítí, péče o jejich obsah (Facebook a Instagram);
  • správa a péče o přidávání příspěvků na web;
  • evidence plakátů a výstupů z akcí v tiskové podobě;
  • příprava a odesílání textů do zpravodajů;
  • příprava textů do městského rozhlasu;
  • koordinace sbírek, např. Den válečných veteránů a Liga proti rakovině;
  • tvorba a zveřejňování plakátů;
  • příprava textů do závěrečných zpráv;
  • zastupující (suplující) knihovník a spolupráce s pečovatelským domem;
  • propagační materiály;
  • VU3V;
  • práce se statistickými výkazy.

Předpokládaný nástup: od 1. 5. 2025 (či dle dohody)
Plat: dle dosaženého vzdělání a praxe podle platných tabulek
Pracovní doba: celý úvazek (8 hodin denně) – po dohodě může být i kratší

Kontakt: Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte pouze elektronicky
do 28. 3. 2025 do 14.00 hodin na adresu reditelka@knihovnack.cz.


Po vyhodnocení písemných přihlášek, které proběhne 2. 4. 2025, budou vybraní uchazeči přizváni k ústnímu pohovoru. Ústní pohovory proběhnou 9. 4. 2025, přesné časy budou uchazečům sděleny e-mailem nebo telefonicky.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit bez udání důvodu. Podáním přihlášky uchazeč/ka souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji. 

Případné další informace poskytne ředitelka Knihovny Břetislava Kafky Červený Kostelec
Mgr. Markéta Šolcová na tel. 777 890 416 či e-mailu reditelka@knihovnack.cz.mailu reditelka@knihovnack.cz