Knihovna Břetislava Kafky hledá kolegu na pozici "koordinátor/ka akcí a PR manažer/ka
Knihovna Břetislava Kafky Červený Kostelec vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici koordinátor/ka akcí a PR manažer/ka.
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou (VŠ vzdělání, pedagogická praxe či zkušenosti s prací v knihovně, galerii, muzeu výhodou);
- dobré komunikační a organizační schopnosti;
- kreativitu, systematičnost a důslednost;
- příjemné a vstřícné vystupování;
- časovou flexibilitu;
- zájem o literaturu a kulturní dění;
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem;
- schopnost moderování akcí;
- schopnost samostatné i týmové práce;
- morální bezúhonnost, odolnost vůči stresu, dobrou zdravotní způsobilost;
- vyšší počítačovou gramotnost;
- zkušenost s programem Canva a s prací s AI výhodou;
- zkušenost s organizováním akcí výhodou;
- znalost cizího jazyka výhodou;
- řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci;
- dlouhodobou pracovní perspektivu;
- benefity (příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, služební telefon);
- podporu dalšího odborného vzdělávání;
- pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení;
- plný pracovní úvazek (i možnost zkráceného pracovního úvazku);
- pružnou pracovní dobu.
Náplň práce:
- organizování akcí pro veřejnost (přednášek, besed, autorských čtení, koncertů, vernisáží a výstav aj.);
- správa sociálních sítí, péče o jejich obsah (Facebook a Instagram);
- správa a péče o přidávání příspěvků na web;
- evidence plakátů a výstupů z akcí v tiskové podobě;
- příprava a odesílání textů do zpravodajů;
- příprava textů do městského rozhlasu;
- koordinace sbírek, např. Den válečných veteránů a Liga proti rakovině;
- tvorba a zveřejňování plakátů;
- příprava textů do závěrečných zpráv;
- zastupující (suplující) knihovník a spolupráce s pečovatelským domem;
- propagační materiály;
- VU3V;
- práce se statistickými výkazy.
Předpokládaný nástup: od 1. 5. 2025 (či dle dohody)
Plat: dle dosaženého vzdělání a praxe podle platných tabulek
Pracovní doba: celý úvazek (8 hodin denně) – po dohodě může být i kratší
Kontakt: Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte pouze elektronicky
do 28. 3. 2025 do 14.00 hodin na adresu reditelka@knihovnack.cz.
Po vyhodnocení písemných přihlášek, které proběhne 2. 4. 2025, budou vybraní uchazeči přizváni k ústnímu pohovoru. Ústní pohovory proběhnou 9. 4. 2025, přesné časy budou uchazečům sděleny e-mailem nebo telefonicky.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit bez udání důvodu. Podáním přihlášky uchazeč/ka souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Případné další informace poskytne ředitelka Knihovny Břetislava Kafky Červený Kostelec
Mgr. Markéta Šolcová na tel. 777 890 416 či e-mailu reditelka@knihovnack.cz.mailu reditelka@knihovnack.cz
Soubory ke stažení
VŘ_ Koordinator-ka akci a PR manazer-ka.pdf | 122,6 KB | Stáhnout |